shomer shabat

Pazar, Şubat 09, 2014

RAHATSIZ EDICI BIR DURUM

bs"d


Asagida resmini goreceginiz paragraf gecen hafta Israel'de Yehuda, Shomron'da ve Raanana'da yasayan Anglo-Saxon dindar cemaatin Kallarinda yayinlanan haftalik bir yayindan alinmis.
Bu hafta benim hava soguk diye ve evime yakin oldugundan seyrek olarak gittigim ve daha liberal bir minyanda elden ele dolasiyordu.
Dogrusunu isterseniz herkes bayaa rahatsiz olmustu.
Rica ettim dun aksam bana bu bolumunun fotografini yolladilar.



Bu tip bir yayina Israel'de izin verilebilecegini dusunmek bile rahatsiz edici.

Her ne kadar solcu bir terim olsa dahi ben burada kullanmayi uygun goruyorum:
YESH GVUL. (SINIR VAR)

Bizi Nazi literarurunu kullandiracak kadar alcaklastiran kin hic bir sekilde tavsip edilemez.

Cok rahatsiz oldum.

Ne dersiniz?

ACHTUNG!!!! ONEMLI DUZELTME ICIN TIKLAYIN
Related Posts with Thumbnails