shomer shabat

Pazar, Kasım 22, 2015

ÖKSÜZ KİTAPLAR

bs"d

Kitap okumaya ve okudukları kitaplarara sahip olmaya önem verenlerin anlayacakları bir konu bu.
Yeni kitapların satıldığı dükkanlar hoş ve zevkli. Ama benim için "öksüz kalmış kitaplar"ın satıldıkları dükkanlar daha bir etkileyici, heyecanlandırıcı. Sahipleri tarafından terk edilmiş veya sahipleri vefat edince terk edilmiş öksüz kalan kitapları satan dükkanlar ise birer tapınak gibi, daha da güzeli öksüzler yurdu gibi gelir bana.

İşte Perşembe günü yine böyle bir dükkana rastladım ve elimden geldiğince bir kaç kitabı evlatlık edindim.
Cami önüne bırakılan bebekler gibi bu dükkana belki maddi çaresizlikten, belki yer yetersizliğinden gelip kitaplarını bırakanları izledim.
All-ah kimseyi böyle bir teste tabii tutmasın.
Bu hafta da bir kaç kitabı bir yuvaya kavuşturdum Baruh Ha"Shem.
Her hafta biraz, biraz.

Bunlar bu haftadan:


Related Posts with Thumbnails