shomer shabat

Pazar, Kasım 08, 2015

ARLOZOROV'U KİM ÖLDÜRDÜ?

bs"d


Tetiği kimlerin çektiği biliniyor.
Olay yerinde ölmediği de biliniyor.
Getirildiği hastahanede kan kaybından ölüyor.
Aşağıdaki kısa filmde Profesör Yosef Agasi Arlozorov'a tıbbi yardımın yapılmamasını emredenin ve kan kaybından ölmesine neden olanın David Ben Gurion olduğunu iddia ediyor.
Her ne kadar aynı kanata dahil olsalarda Ben Gurion ile olan çekişmesi biliniyordu.

Ben şaşırmazdım eğer gerçek bu ise.
Av sezonu ile kendi gibi düşünmeyen Yahudiler'i Ingilizlere teslim eden, Menahem Begin'i öldürmek amacı ile Yitzhak Rabin'e batmakta olan Altalena'dan kaçıp denize atlayan Yahudileri yaylım ateşine tutması emrini veren yine aynı Ben Gurion.

Bizim tarihimiz maalesef doğum sancısı çeken diğer uluslar gibi kan ve ihanetlerle dolu.
Oslo dahil olmak üzere.
Hesabını burda vermeyenlerin akibetleri artık bize kalmıyor.

Kısa İbranice film için: Kim öldürdü?

Related Posts with Thumbnails