shomer shabat

Pazar, Mart 08, 2015

NEW YORK'TA İKİ SİNAGOG'A GİRME GiRiŞiMi

bs"d



Daha evvel ABD'de Yahudi kurumlarının çok yüzeysel olarak korunduğunu yazmıştım.
Ve All-ah korusun olabilecek bir saldırının burada başarılı olma şansı ve etkisi çok daha yüksek olacaktır demiştim.

Dün 7 Mart 2015 Şabat öğleden sonra yaşadığımız bölgenin ana caddesi olan Ocean Parkway üzerindeki iki Sefarad Sinagogu'na iki İslamist girmeye veya önünde fotoğraf çekmeye çalıştılar.
Güvenlik kameralarına yakalanan bu iki şahıs orada bulunan güvenlik görevlisi ile el sıkışıp ayrıldılar.
Bu Sinagoglardan biri benim evimin karşısında ve Şabat sabahları kızlarım oraya giderler.
Aşağıda bu iki şahsın güvenlik kamerasına yakalanan görüntüleri var:
İzlemek için: 7 Mart 2015



Maalesef iki hata önce 3 İsis sempatizanının yakalanması ve bölgemize çok yakın ikamet eden çok geniş bir Müslüman toplumun da bulunması gittikçe çemberi daraltıyor.
Umarım yanilirim ama görünen köy kılavuz istemez.
Ben yine gençlerimizi kendimizi savunma konusunda eğitmemiz gerektiğine innaiyorum, umarım cemaat büyükleri de razı olurlar.
Related Posts with Thumbnails