shomer shabat

Çarşamba, Ocak 13, 2016

DİKTAYA DAVET

bs"d



Bu adamları "gönüllü kapolar" diye adlandırdığımda kızanlar öncelikle aradaki şu farka dikkat etsinler:
Haşa ve haşa ki Şoa sırasında Kapoluk yapmış olanları yargılamak bana tabii düşmez.
Onların yerinde olsaydım onların seçimlerini yapmak durumunda olanlardan olabilirdim.

Ama bu tipleri ben özellikle "gönüllü" Kapo diye adlandırıyorum. Yani Şoa sırasındakiler ile alakası olmayan, özgür dünyada bir Yahudi'nin düşebileceği en alçak mertebeye düşenleri kendi uygun gördüğüm lisanla adlandırıyorum.
Bunlar GÖNÜLLÜ.
Bu tipler toplama kamplarında şişmanlamayı becerebilecek olanlardan.
Yani anlayın.
Kolay, kolay da kızmam ama bu konularda kimsenin gözünün yaşına bakılamayacağına da inanırım.

Buyrun:
Jsteet gönüllü kapoları ABD Başkanlığındaki son senesi sırasında Hüseyin'i diktatörlüğün tüm gerekleri ne ise onu yapmaya davet ediyorlar. Bir de bu konuda bir başvuruyu da kaleme almışlar.
Bu bildiriye imza atan her kişi İsrael'deki her Yahudi'nin ensesine silah dayayıp tetiği çekmeye hazır demektir.
İsrael'in kalbindeki (Yehuda ve Şomron'daki) yerleşimler üzerine baskıyı arttırmaya çağıran bu başvuru, gün ve gün İsrael'lilerin yaşadıkları Arap terörüne karşı 1 kelime dahi etmiyor.

Sabaha kadar kızın, hatta çok kızan Israel plajlarında satılan Artiklerden alsın, ama hastalığın adını söylemekten korkan dümbeleklerden olmamaya kararlıyım.
İslami teröre, İslami terör demekten çekinenlerden olmadığım gibi, Jstreet gibi progresive oldukları kanısındaki Yahudi kılıksızların da "gönüllü Kapolar" olduklarını söylemekten çekinmeyeceğim.

En fazla da rengi solmuş 1960'ların çiçek çocukları ideolojileri yüzünden Yahudiler'in ve Israel'in çıkarlarını unutup bu tip örgütlerin peşinden giden ideolojik körleştirilmiş Yahudi kardeşlerimin haline üzülüyorum.
Tabii bu tip örgütleri bilerek ve isteyerek destekleyen Yahudiler çok.
Özellikle ABD'de.
Ama maalesef dediğim gibi toz, duman içinde Yahudi berraklığı ile konulara yaklaşamayanlar için üzülüyorum.
Kendi kendilerini kırıyorlar.

Ama her şeye rağmen gönüllü kapo olmaya niyetli olanlar icin baş vurunun linkini de vermekten çekinmiyorum:

Kalibreyi kendin seç.

İyi avlar ama "av sezonu" ve Altalena'dan denize atlayan silahsızları yaylım atesine tutmanın zevkini bir daha yaşayamayacaksınız. 
"Bir daha asla" bunu da kapsıyor.


Related Posts with Thumbnails