shomer shabat

Perşembe, Eylül 03, 2015

ZENGİN KİMDİR?

bs"d


Ben doğduğumda Sandağım Baba Sali'ydi. Bana Rabbi Şimon Bar Yohay'ın ismine dayanarak Şimon ismini verdi ve ömrüm boyunca başkaları ne yaparlarsa yapsın yine de doğru olanı yapmam için bana Beraha verdi. Bütün savaşlara katıldım. Önce piyade eri olarak Golani'de özel operasyonlar birliğinde daha sonra da Sayeret Matkal komando birliğinde subay olarak, ve bütün bu askeri hizmetlerim sırasında bu Beraha'yı aklımdan çıkarmadım.
Şimdi emekli sayılırım ve yaptığım resimleri sokakta satmaya çalışarak vaktimi geçiriyorum.
Bana bu resimlerin çok iyi olduklarını ve Amerika'ya gidersem çok ünlü olacağımı söylüyorlar. Ama kim ünlü olmayı istiyor ki? Bugün ünlü olanları görüyorum, kim böyle ünlülere ihtiyaç duyar ki?
Zengin olmak için tüm yapman gereken ihtiyacın olandan 1 kuruş fazlasına sahip olmaktır. Bu da beni bir çok kişiden daha zengin yapmakta zaten. Ayrıca Yeruşalayim benim evim. Dünyanın en kutsal şehrini para yapmak için bırakmak? Deli olmam lazım!




Related Posts with Thumbnails