shomer shabat

Perşembe, Eylül 24, 2015

NE OLMAK İSTEMEZDİM?

bs"d

Dün Kippur Tefilası'nda Kal'da çok iyi bir dostumun, hatta Küba yolu ile aile köklerimizin de aynı olduğunu keşfettiğimiz bir dostumun yanında oturdum.
Bizim minyan Minha'dan önce 3 saat ara verir. (Ben maalesef sabah kendimi çok yorduğum için akşam gidemedim)
Beni eve götürülerken yolun yarısına kadar bizimle geldi.
2008'de Obama'ya oy vermiş biri. Yani az tartışmadık ilk senelerdeSon seçimlerde vicdanı ve Yahudi neşaması ona bu hatasını tekrarlatmamış.

Son 8 senede bu adamın sadece ABD'ye değil, tüm insanlığa verdiği zararı görüp te halen destekleyen biri olmayı istemezdim diyor. Hakikaten halen Obama'yı destekleyenlerin, özellikle İran anlaşmasından sonra halen onu destekleyen Yahudiler'in yerinde olmak istemezdim.
Bayaa zor bir durum.
Onların yerinde olmayı hiç mi hiç istemezdim.
Related Posts with Thumbnails