shomer shabat

Cuma, Ocak 09, 2009

DUALARA DEVAM --YARALILARIMIZ

bs"d

Gilad ben Aviva Shalit - Ham-ass hava saldirilari sirasinda yaraladigini acikladi

Li'el Hoshea ben Miriam – kritik yarali -- basindan

Wahal Mijan – kritik yarali ; beyninde metal parcalari var. 3 ameliyat gecirdi ve hayati kurtarilmaya calisiliyor .

Ben ben Netiva – kritik bas yaralari . Bir elini kaybetti , digerini kurtarilmasina calisiliyor

Neriya ben Rivka – cok ciddi bas yaralari

Noam ben Aliza - bir bacagini kaybetti , doktorlar digerini kurtarmaya calisiyorlar

Yosef Chaim ben Ziva – vucudunun tunm sol tarafindan agir sekilde yaralandi. Dun ilk defa kendine geldi Baruh Hashem

Dvir ben Laya - bacaklarindan agir yarali

Raphael ben Dina – agir yarali

Elishama Shalom ben Rivka Leah - kritik yarali

Oren ben Chaya – omuz ve elinden ciddi yaralari var , bir parmagini kaybetti

Ronen Chai ben Leah – agir yarali

Ron ben Havatzelet – tum vucudunda sharapnel yaralai ile agir yaarali

Eitan ben Sarah – cok ciddi bacak yaralari

Gal ben Hedva – cenesinden ve agzindan tehlikeli sharapnel yaralari

Ran ben Merril – omzundan orta yarali

Idan ben Nadi – orta agirlikta sharapnel yaralari

Yitzchak ben Navah - omuzdan orta agirlikta yaralar

Netanel ben Navah - orta agirlikta vucudun alt bolumunde sharapnel yaralari

Ohad ben Bracha – orta agirlikta yuz yaralari

Maxim ben Olga - bacagindan hafif yarali , ameliyat ediliyor

Yisrael ben Ilana - kulagindan hafif sharpnel yaralari

Yo'ad Ido ben Frieda Elka- hafif sharapnel yaralari

Idan ben Liora - hafif sharapnel yaralari

Nadav ben Miriam (Maria) - hafif sharapnel yaralari

Sagi ben Osnat – bacaginda hafif sharapnel yaralari

Omer ben Dorit – bacaginda hafif sharapnel yaralari

Evgeny ben Elizabeth – bacak yaralari

Lior ben Mazal

Oleg Dizengoff

Avi Cohen

Roni Rapaport

Yaakov Wolf - boynundan sharapnel yarasi Baruh Hashem ana damarlarlar etkilenmedi

? Moshe ben Eidi – bas yarasi


Yarali siviller

Gavriel ben Sarah (Sderot) – kassam fuzesi saldirisindan traumada

Yakov ben Rivka - kasam fuzesinden agir yarali

Bat El Hila bat Phoebe – Netivot'a dusen bir kassam fuzesinden orta yarali

Gila bat Odelia – Netivot'a dusen bir kassam fuzesinden orta yarali

Kacirilmis ve haber alinamayan askerlerimiz

Ron ben Batya (Arad)
Guy ben Rina (Hever)
Tzvi ben Pninah (Feldman),
Yekutiel Yehuda Nachman ben Sarah (Katz),
Zecharia Shlomo ben Miriam (Baumel)


YARALILARIMIZ ICIN DUA

ASKERLERIMIZ ICIN DUA
Related Posts with Thumbnails