shomer shabat

Salı, Eylül 18, 2007

ACI KAYBIMIZ -- YIHYE ZIHRO BARUH



bs'd

Ben -Siyon Hayim Henman bu sabah Shehem'de bizler icin canini veren askerimiz.
21 yasindaki Ben - Siyon'un terhisine 2 hafta kalmisti.

Shehem sehrindeki Islami teror yuvalarina karsi yapilan operasyon sirasinda sehit dusen Ben-Siyon , Golan tepelerindeki Moshav Nov'da yasiyordu.
Geride annesi,babasi ve 9 kardesini birakan Ben-Siyon'un yarim kalan hayali askerlik sonrasi uzun bir seyahate cikip , Israil'e dondugunde Sarap ureticiligi ile ugrasmak idi.
Cenazesi bu aksam 23:30 da topraga verilecek.

Islami terore karsi surdurulen ,uygarligin hayatta kalabilme savasi sirasinda verdigimiz bu kurban Yom Kipur oncesi tum Israil Ailesi icin buyuk bir uzuntu.

Bunun son olmasi icin dua ederken ,huzur icinde ebedi uykusuna yatmasini diliyorum.

Yihye zihro baruh im yeter hakodashim she ikravnu . . .
Related Posts with Thumbnails