shomer shabat

Pazar, Eylül 23, 2007

ACI KAYBIMIZ ILETISINE YENI EK


bs''d

Gecen "ACI KAYBIMIZ" basligi ile yolladigim iletiye dostum Moshe'nin yolladigi bir videoyu ekliyorum.
Bu video Ben Siyon Henman'in (z"l) hayatini kaybettigi operasyonun oncesi ve sirasinda cekilmis.
Video'da konusan ikinci asker olan Ben Siyon (z"l) once adini ,soy adini ve yasadigi Moshav Nov'u belirttikten sonra 9 kardesi oldugunu ama yaslarini soyliyemiyecegini (vakitsizlikten) belirtiyor.Daha sonra biraz Siyonizm deyip , "YESH LANU AH LAMEDINA ve YESH LANU AH LA TZAVA" (muhtesem bir memleketimiz ve muhtesem bir ordumuz var) diyor. Terhisine 2 hafta kaldigini ima ederek ,harika bir devre gecirdigini ve herkese basarilar diledigini soyleyerek mesajini bitiriyor.
Devaminda askerlerimizin "Hatikva"'yi soylediklerini ve komutanlarindan son teferuatlari aldiklarini goruyoruz.Filmin sonunda ise catismanin ilk anlari goruluyor.
Bir kac dakika sonra ise Ben Siyon hayatini kaybediyor.

Filmin yayinlandigi Tzahal Sozcusu'nun sitesi icin : Dover Tzahal

Filmi indirmek icin : PEULA BESHEHEM

Yihye Zihro Baruh
Related Posts with Thumbnails