shomer shabat

Cuma, Ekim 26, 2007

FUZELERE KARSI MUTHIS KARAR


bs"d

Israil hukumeti cok onemli ve anlamli bir karar aldi.
Bu karardan sonra artik Hamas Islamo-fasistleri kuzu gibi olacaklardir.
Bu karardan sonra eger Gazze'den bir fuze daha gelirse benim de adim Abdullah degil.

Bu cesaretli karardan sonra ben Israil hukumetini artik elestirmekten vaz gecmeliyim. Hatta simdiye kadar yaptigim her elestiri yuzunden de ozur dilemem gerekir.

Bu cesur kararlarini Amerikalilar Afganistan ve Irak'ta kullansalardi simdiye kadar dunyada teror kalmazdi.




Basta Israil Savunma Bakani Ehud Barak olmak uzere bu dahiyane fikirlerinden dolayi tum hukumeti kutlar ,sayin Peres'in Cumhurkafaliginin ona verdigi selahiyeti kullanarak , bu hukumetin gorevini 20 sene daha uzatmasini dilerim.

Hukumet son aldigi karar ile eger (dir ballak) Gazze'den bir Kassem fuzesi daha gelirse Gazze'nin elektrigini 15 dakikaligina kesecegini acikladi.
Eger bu agir ceza karsisinda da yilmazlarsa her defasinda bu sure uzatilacak ancak 2 saati gecmeyecek.
Her halde 2 saat olunca tekrar 15 dakikalik surelere donecek ve azili dusmanin unutamayacagi bir ders verilmis olacak.

Buyuk ihtimalle Hamas ve surekasinin gulmekten dalaklari patlayacaktir.

Artik ben bu hukumetteki tum Palyacolarin bizimle dalga gectiginden iyice eminim.

Yahu ben Turkiye'de buyurken 2 saatte bir 15 dakika elektrikler yandimi sevinirdik.

Simdi bu ustun zekalilar 15 dakikalik elektrik kisintilarinin Gazze'de trafik isiklarini etkileyecegini mi yoksa adini bile bilmedigim yeni bir video oyununun bozulacagini mi hesapliyorlar ?

Yazik ki Turkiye'nin elinde Kuzey Irak'in elektrik hatlari yok. Olsaydi hemen hal ederlerdi teror sorununu.

Simdi size bir sir acikliyacagim.
Israil ozel komando birlikleri yetistirdi. Bu birliklerin adi "sayeret hamenatek" (kesici komandolar). Salter indirmekte ustune yok bunlarin.

Ama tabii yine vicdani elvermeyen bir kac solcu bu birliklerde askerlik yapmayi red ediyorlarmis.

Neyse artik Disney World'e gitmeye gerek yok.
Kneset'te (Israil meclisi) bir gun gecirmek yeter.

Yakinda dogum gunu partileri de yapilabilir bu saklabanlarla.

Ben arftik bikiyorum bu adamlardan . . .

Related Posts with Thumbnails