shomer shabat

Salı, Ocak 28, 2014

J-STRAßE VE JUDENREIN WELTANSCHAUUNG

bs"d

Liberal propaganda makinesi tarafindan pro-Israel diye tanitilan ve kisaca J-street diye bilinen Global Jihad Destekleme kurumu (Jihad-straße) Pazar gunu Basbakan Netanyahu'nun ofisinin yaptigi aciklamaya Abbas ve Hamas cizgisinde tepkisini gostermekte gecikmedi.
Haberi

Netanyahu'nun bu aciklamayi neden yapmaya gerek gordugunu anlamak zor degil. Ama neden bu asamada buna ihtiyac duydu sorusu acaba dedirtiyor insana.
Naftali Bennett te bu fikre hararet ile karsi gelenler arasinda.
Jeremy Ben Ami de.
Iki ayri noktadan.

Naftali isi Yahudi/Eetz Israel ucundan, Jeremy Abu Mazen/Filistin [sic] ucundan.
Netanyahu gorusmelerin bu asamasinda hangi uctan tutuyor anlayamadim.

Bu tip cikislari NY Eyaleti Valisi uber-liberal Cuomo'nun "asiri uc konservativler" olarak adlandirdigi benim gibi bos vakit blogculari yapma ozgurlugune sahipler. Netanyahu'nun yine sapkasinda bir surpriz olabilir. Umarim rahmetli babasini uzmez...

Jeremy Ben-Ami ise ABD Disisleri Bakanligi'nin olasi (bar-minan) bir Falastin [sic] Devleti icinde Yahudi bir azinlik hakkinda fikir yurutmeyi bu asamada red etmesine ragmen Abu Mazen'in sozcusu Jeremy Ben Ami aninda Netanyahu'yu elestirmekte gecikmedi.



Ben Jeremy Ben-Ami'nin elestirme hakkina karsi saygiliyim. Ama bunu "pro-Israel" yalani altinda yapmasi iki yuzlulugune karsiyim. Eger olasi bir Falastin Devleti'nde [sic] (bar-minan) Yahudi bir azinliga karsi ise var olan bir Yahudi Devleti'nde Arap bir azinliga neden karsi degil? A pardon, Israel'i zaten Abu Mazen ve desteklieyicileri "Yahudi Devleti" olarak tanimiyorlar ki...
Problem cozuldu.

Bir de daha dun Abu Mazen'in yaptigi aciklamalara giki cikmayan Ben-Ami sozlerini boyle bitiriyor:


Ama tabii J-STRAßE = pro-Israel...



Related Posts with Thumbnails