shomer shabat

Çarşamba, Ağustos 21, 2013

MUBAREK'E BERAHA

bs"d

Erdogan hakli cikti.
Asil belge burda.
Misir'daki olaylarin arkasinda Yahudiler var!!!!


Mubarek 2 sene evvel tutuklandiginda Rabbi Ovadya Yosef serbest birakilmasi ve dusmanlarinin baslarinin ezilmesi icin Beraha vermisti:

"ואני תפילה, אומר לכם, אני מתפלל להקב"ה שיציל אותו מיד שונאיו, ויטע בליבם של השופטים שלו חכמה בינה ודעת, דעה והשכל, משום הכרת הטוב שיפסקו דינו ויוציאו לאור משפטו ויוציאו אותו זכאי" - 

Neden Beraha vermisti?

Rav'in kendi agzindan:

28 sene once Misir hukumeti halkin hayatini kolaylastirmak icin yeni bir anayol insa etmeye karar verir. Ancak yol eski bir Yahudi mezarligindan gectigi icin mezarlik yikilacakti. Haham Ovadya Yosef bunu duyunca (o zamanlar Tel Aviv Hahambasi idi) Israel'deki Misir konsolosu yolu ile Baskan Mubarek ile bir randevu ayarlamayi basarip derhal yola cikar.
Mubarek ile gorusmesinde anayolun gecisinin degistirilmesini rica edince, Mubarek ona bunun cok pahaliya mal olacagini ama (Rav baska bir suru anlatamayacagi gizli bazi seyler uzerine) kabul ettigini soyler.

Daha sonra odadan herkesin cikmasini isteyen Mubarek, yalniz kaldiklarinda "Rabbi bana Beraha ver, ben senin Beraha'na inaniyorum" der. "elimi basina koydum ve makaminda uzun uzun seneler olmasini diledim" diyor Rabbi.

Bugun Mubarek'in serbest kalabilecegi haberleri geliyor.

Kaynak: TIK



Related Posts with Thumbnails