shomer shabat

Çarşamba, Ekim 09, 2013

15 KASIM'IN 10UNCU YIL DONUMU ... BURADAYIZ DEMEK ISTEYENLERE

bs"d




Bir cogumuzun gerek Kallar'da gerekse diger yerlerde de isittigi gibi bu sene 23 Ekim tarihine denk gelen 15 Kasim saldirilarinin 10'uncu senesi.

Benim gibi Turkiye disinda yasayip bu meldadoya fiziken katilamayacak olan istekliler varsa ve ilgilenen olursa:
O melun saldirida kaybettigimiz kardeslerimizin neshamalari ve o aciyi her saniye yasayan aileleri ile bir dayanisma olmasi icin ufak bir proje dusundum.

23 Ekim gunu hep birlikte bir Mishna programi ve bir toplu Tehilim dusunuyorum.
Mishna olarak Keilim 24 ve Mikvaot 7 uygun saniyorum. Veya bir masehet alip aramizda bolusup o gun bitirmek.

Ayrica yeteri kadar katilimci olursa kaybettigimiz Kadoshlarin isimlerini zikr eden Tehilim bolumlerini soylemek.

Yalniz Turkiye'deki kardeslerimiz degil, kendini halen o cemaatin bir parcasi sayan ama orada yasamayan bizler de BURADAYIZ  diyecek miyiz?

Fikirlerinizi bekliyorum, hemen organize olmak icin.
Related Posts with Thumbnails