shomer shabat

Pazar, Ağustos 23, 2015

HODU LA'ŞEM Kİ TOV Kİ LEOLAM HASDO

bs"d

Değerli dostlar,

Hafta başında geçirdiğim ağır bir araba kazası sonucu 4 gün hastahanede yattıktan sonra Cuma Erev Şabat taburcu oldum.
Yaya kaldırımında caddeyi geçerken bana çarpan bir araba sonucu maalesef beyin sarsıntısı ve omuriliğimde 4 çatlak ve her tarafım yara ile Ha'Şem hayatta kalmamı uygun gördü. Şuurumu kaybettiğim kaza hakkında hiç bir şey hatırlamıyorum ve arada sırada hafıza problemleri yanında, Ha'Şem'in merhameti ile yeni yeni yürüteç ile çok zorlanarak ta olsa ilk bir kaç adımımı attım.
Yani geri geldim ancak normal düzenime geri dönmem uzun bir süre alabilir.
Bu arada eğer Tehilim söyleyenler varsa David ben Levana Blanş ismini de eklerseniz memnun olurum.
Kendisi için Tehilim isteyen çok yoktur ama benim bu ayrıcalığım var :-)

Herşeye rağmen beni aileme bağışlayan yüce Tan-rımız Ha'Şem'e minnettarlıklarım ile.
Related Posts with Thumbnails