shomer shabat

Pazartesi, Ağustos 04, 2008

CUMHURBASKANI ADAYI OLABILIR



bs"d

Yerushalayim Ibrani Universitesi'nde sosyoloji profesoru olan EYAL BEN ARI yaninda calisan kadinlarin bazilarinina cinsel tacizde bulundugu gerekcesi ile sorusturma altinda .

Haber Islamo-fashizm'in Ibranice yayin organi olan Haaretz gezetesinde dahi cikti. Bu bakimdan Haaretz'e gereken krediyi veriyorum.
Tecavuz suclamalari da iceren bu haber icin tiklayin : EYAL BEN ARI



Hatta Universite'nn hesabina arastirmalari icin gerekli alet edavat ile ilgili haber icin de buraya tiklayin : BILIMSEL HARCAMA

Simdi isin daha ilginc yanina bir bakalim :
Kim mis bu Profesor Eyal Ben Ari ?
Birkac ay once burada Ibrani universitesi tarafindan odullendirilen bir tez calismasindan soz etmistim . YAHUDI IRKCILIGINA ISPAT



Bu tezi hazirlayan ogrenci olan Tal Nitsan'a kim danismanlik etmis ?
Evet ta kendisi : Eyal Ben Ari .

Bu teze danismanlik ettigini goz onune alirsak , Profesor Eyal Ben Harman'in pardon Ari'nin en azindan etrafindaki kadinlara karsi hic bir IRKCI hisler duymadigi mutlak.
Humanist bir tecavuzcu Ibrani Universitesi'nde ilmin ve bilimin ilerlemesi icin elinden geleni ardina koymuyor .

Bu konudaki dusuncelerinizi ietmek icin :

President of the Hebrew University
Prof. Menachem Magidor
Email hupres@cc.huji.ac.il
menachem@math.huji.ac.il
Menachem.Magidor@huji.ac.il
The Hebrew University of Jerusalem
Mt. Scopus, Jerusalem 91905
Tel. 02-6584143, 02-5881905
Fax. 02-5811023


Rector of the Hebrew University
Prof. Haim Rabinowitch
Email rabin@agri.huji.ac.il
rector@savion.huji.ac.il
Haim.Rabinowitch@huji.ac.il
The Hebrew University of Jerusalem
Mt. Scopus, Jerusalem 91905
Tel. 02-5882920, 02-5882919
Fax. 02-5811023
Related Posts with Thumbnails