shomer shabat

Salı, Haziran 02, 2009

ISRAIL ILE DAYANISMA YURUYUSUNDEN BIR NOKTA

bs"d

Gectigimiz Pazar gunu (31 Mayis) New York'ta geleneksel Israil ile dayanisma yuruyusu vardi.
Bu sene cocuklarimin okullari "domuz gribi" yuzunden kapali oldugu icin gelebilen ebeveynler de okulari ile birlikte yuruyuse katildilar.
Ben de oradaydim.
Yuruyusun ortasina dogru "fikrini serbestce soyleme ve nefretini acikca kusma" hakkini kullanan "Neturey Karta" adli super manyaklarin ve yanlarinda destekcileri Islamo-fashizmin temsilcileri ile karsilastim.

Su kadarini soyliyebilirim , esim ve okulun idarecileri olmasaydi All-ah'in izni ile ABD'de de ilk defa tutuklanip sabikalanacaktim. (Israil'de daha evvel iki kere tutuklandim)

Gecitten fotograflari daha sonra ekliyecegim .

Ama cok anlamli ve Islamo-fashizm'in asil amacini bize gosteren su gostericiye dikkatinizi cekerim.



Bu "barish sever" gostericinin elinde tuttugu posterde su yazili:
"GUANTANAMO BAY'I KAPATIN ,AUSHWITZ'I YENIDEN ACIN"

Bu dusunceye sahip zumre sadece Hamas , Al Qaida, Fatah (Israil solunun iyi teroristleri)veya Musluman kardesler orgutu ile sinirli kalmiyor maalesef.

Posterin altindaki web adresine giderseniz karsiniza cok ilginc bir sey cikacak.
Ilimli Islam dedikleri bu mu acaba ?
Related Posts with Thumbnails